Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dne 12.8.2022 jsem si v Praze na pobočce objednal zboží s kupní smlouvou: ***(šatní skříň, postel, komoda). Celou částku jsem na místě zaplatil kartou a termín dodání měl být 46.týden, když se mi ke konci týdne nikdo neozval, začal jsem tedy firmu Sconto sám urgovat emailem, aby mi dali termín dodání a celkově více informací o mé objednávce. dostal jsem odpověď, že mé zboží bude doručeno 47 - 48.týden.
Ve 47. týdnu mi paní S. ze Sconta napsala "Vámi objednané zboží je připraveno k expedici. Vaši smlouvu nyní předáváme přepravci, který Vás bude informovat o termínu dopravy".
Bohužel se přepravce neozval, a tak jsem dnes Sconto kontaktoval telefonicky a bylo mi sděleno, že je problém s balíčkem, což je divné, když v předchozím emailu mi paní S. psala, že je to připravené pro dopravce.
Největší problém je, že na 47. týden jsem měl domluvené řemeslníky, kteří měli malovat a následně montovat dodané zboží. Jelikož jsem zboží neobdržel, musel jsem řemeslníky odvolat a posunout na 48. týden.
Obávám se, že pokud posunu řemeslníky ještě jednou, nebudou semnou chtít nadále spolupracovat...
Díky a s pozdravem
Nebeský Karel
ŠATNÍ SKŘÍŇ SYNCRONO + Postel + komoda
Co nejrychlejší termín dodání
Finanční kompenzace
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouvám se za komplikace s termínem dodání. Předal jsem kolegům na obchodním domě Černý Most, aby se s Vámi dohodli na řešení a případné kompenzaci, na kterou máte při zpoždění termínu dodání nárok i na základě našich obchodních podmínek.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.