Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#62635Nedodané zboží v požadovaném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Karel Nebeský

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.8.2022 jsem si v Praze na pobočce objednal zboží s kupní smlouvou: ***(šatní skříň, postel, komoda). Celou částku jsem na místě zaplatil kartou a termín dodání měl být 46.týden, když se mi ke konci týdne nikdo neozval, začal jsem tedy firmu Sconto sám urgovat emailem, aby mi dali termín dodání a celkově více informací o mé objednávce. dostal jsem odpověď, že mé zboží bude doručeno 47 - 48.týden.
Ve 47. týdnu mi paní S. ze Sconta napsala "Vámi objednané zboží je připraveno k expedici. Vaši smlouvu nyní předáváme přepravci, který Vás bude informovat o termínu dopravy".
Bohužel se přepravce neozval, a tak jsem dnes Sconto kontaktoval telefonicky a bylo mi sděleno, že je problém s balíčkem, což je divné, když v předchozím emailu mi paní S. psala, že je to připravené pro dopravce.

Největší problém je, že na 47. týden jsem měl domluvené řemeslníky, kteří měli malovat a následně montovat dodané zboží. Jelikož jsem zboží neobdržel, musel jsem řemeslníky odvolat a posunout na 48. týden.
Obávám se, že pokud posunu řemeslníky ještě jednou, nebudou semnou chtít nadále spolupracovat...

Díky a s pozdravem
Nebeský Karel


Produkt

ŠATNÍ SKŘÍŇ SYNCRONO + Postel + komoda


Požadované řešení

Co nejrychlejší termín dodání
Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 11:01, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2022 12:26, před 2 lety

Dobrý den,

omlouvám se za komplikace s termínem dodání. Předal jsem kolegům na obchodním domě Černý Most, aby se s Vámi dohodli na řešení a případné kompenzaci, na kterou máte při zpoždění termínu dodání nárok i na základě našich obchodních podmínek.

S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:57, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.