Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#62639NEDORUČENÍ ZÁSILEK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Jiří PEZL

Znění stížnosti

Dobrý den,
rád bych dostal přijatelné vysvětlení o špatném doručování cenných psaní. V poslední době se případy množí víc s víc.
Například má poslední zásilka : *** Tato zásilka byla 4 dny v držení řidiče a poté byla uložena na poště PLZEŇ 27.
Tato pošta je vzdálena od mého bydliště cca 2500 metrů. Přitom byla adresována na poštu PLZEŃ 26, která je podstatně blíž.
To by nebylo to nejhorší. Za prvé jsem, jako invalidní důchodce doma a nikdo nezazvoní a nejhorší je, když nedostanu do poštovní schránky ani oznámení o uložení na poště. Jak mám vědět, že mi něco přišlo a na které poště se zásilka nachází???


Produkt

číslo zásilky VL1068354527M


Požadované řešení

Řidič by měl vždy zazvonit a v případě nedozvonění mě vložit do poštovní schránky oznámení o uložení dané zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 11:25, před 2 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.