Společnost


VRÁTNÝ group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6264Celková rekonstrukce koupelny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 roky 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2015, před 10 lety

Jana Černá

Znění stížnosti

Celková rekonstrukce dle uzavřené smlouvy mezi mnou a firmou RAKOkoupelny začala dne 30.6.2015 s termínem ukončení 15.7.2014.Celý týden tam pracoval jediný pracovník, který prorazil zdi/díry/ do kuchyně a do spýže, to opravil až když jsem na to přišla.
Při použiti umyvadla 18.7.2014 voda protékala do pokoje v mém bytě vedle koupelny ale i do bytu pode mnou /umavydlo jsem nemohla používat cca 10 dní.I přesto jsem obdržela od fa Rako dne 29.7.2014 emailem Protokol o předání stavebního díla rekonstrukce koupelny a protokol o provedení tlakové zkoušky vodovodu k datumu 18.7.2014. Odtok vody ze sprchového koutu je špatný, sokl, který drží zástěnu má špatný sklon a voda protéká na podlahu koupelny, nebo se drží ve spáře mezi zástěnou a silikonem, sklo zástěny je poškrábané, a další závady, které se během rekonstrukce a po rekonstrukci vyskytly, mi neumožňovaly používat koupelnu pravidelně. Termín používání mé koupelny se tak prodloužil cca do 8.8.2014. Nechala jsem si zpracovat Odborný posudek stavu mé koupelny po celkové rekonstrukci a na základě posudku kontaktovala výše uvedenou firmu o nápravu. Moje reklamace nebyla fa RAKOkoupleny uznána.


Požadované řešení

Přeji si abych používala koupenu bez výše uvedených problémů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 13:11, před 10 lety

Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedené dílo při převzetí objednatelem, byť se projeví až později. Taktéž odpovídá za vady věcí a dílů, které pro opravu opatřil a použil, má ohledně nich postavení prodávajícího. Za vybavení koupelny, pokud jej zhotovitel opatřil, odpovídá zhotovitel za případné vady při převzetí, ale i za vady, které se vyskytnou během zákonné 24měsíční doby.

Reklamace zjevných vad by měla být okamžitá. Reklamace skrytých vad musí být uplatněna bez zbytečného odkladu poté, kdy se vada projeví, nejpozději do dvou let. Zhotovitel je povinen dílo provést řádně a dle smlouvy. Je-li pro provedení díla stanovena závazná technická norma, musí provedení odpovídat této normě. Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě.

Práva objednatele se liší podle toho, zda vada představuje porušení smlouvy podstatným či nepodstatným způsobem. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž již při uzavření smlouvy zhotovitel věděl nebo musel vědět, že by objednatel smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Při podstatném porušení má objednatel právo na odstranění vady opravou nebo dodáním chybějící věci. Stejně tak má právo na přiměřenou slevu z ceny opravy či úpravy nebo od smlouvy odstoupit. Objednatel musí zvolené právo sdělit zhotoviteli při oznámení vady nebo co nejdříve poté. Provedenou volbu lze měnit jen po dohodě se zhotovitelem. Jestliže objednatel nezvolil právo včas, má stejná práva, jako by šlo o nepodstatné porušení smlouvy, a to právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu. Do uplatnění slevy může zhotovitel vadu odstranit podle své volby, která však nesmí objednateli způsobit nepřiměřené náklady. Jak pro podstatné, tak i nepodstatné porušení platí, že objednatel může odstoupit od smlouvy nebo se dožadovat slevy, pokud zhotovitel neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo to odmítne

Vznikne-li při provádění díla škoda, zhotovitel za ni odpovídá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 10:45, před 6 lety

Společnost nás dodatečně informovala, že všechny nedostatky byly odstraněny a spotřebitelka byla nakonec s řešením spokojená. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této skutečnosti a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 10:12, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.