Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#62640Zaruka okamzite vymeny a uz cekam dva dni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Jan Kuvik

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes sem volal ohlede telefonu rog 5s. Ktery sem dal 28.11 na reklamaci a mal sem zaplacenou okamzitou vymenu. Jelikos mi prisel mail ze si muzu objednet jine zbozi tak sem vcera ucinil a postupoval sem podle pokinu vašeho pracovnika. Do ted se mi nikto neozval a sem docela sklamany jak se mnou alza jedna a ignoruje moje prozby.


Požadované řešení

Chtel bych aby mi pokracovala zaruka okamzite vymeny. Ale s mi strany si myslim ze by mnela automaticky pokracovat kdyz sem si ji zaplatil na dva roky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 12:24, před 2 lety

Pokud si spotřebitel zakoupil záruku okamžité výměny, očekává, že bude možné nefungující zboží vyměnit ihned. Na webových stránkách společnosti Alza je navíc uvedeno, že pokud je adekvátní zboží na dané prodejně skladem, dostane spotřebitel produkt obratem ihned. V opačném případě by měl technik náhradu zajistit a do dvou dní by tak nové zboží mělo být připraveno k vyzvednutí na pobočce. V případě, kdy už není model skladem, společnost Alza nabídne spotřebiteli alternativu produktu v cenové hladině, která může být povýšena nebo ponížena o 5 % oproti původní ceně zboží, za kterou kupující zboží zakoupil.

Dle obchodních podmínek společnosti:
Bod V.: "Počet uplatnění nároků na odstranění vad zboží v době Okamžité výměny je omezen, a to tak, že kupující může nárok na Okamžitou výměnu uplatnit po dobu trvání záruky na zboží pouze třikrát."

Bod VI.: "Okamžitou výměnu lze převést i na jiný výrobek stejné výrobkové kategorie, pokud v průběhu zákonné záruční doby dle občanského zákoníku došlo u prodávajícího k výměně původního výrobku, na nějž byla uzavřena služba o okamžité výměně, za nový. I tato změna musí být písemně oznámena prodávajícímu."

S ohledem na skutečnost, že v případě výměny zboží pokračuje původní záruka, měla by se dle bodu V. těchto obchodních podmínek vztahovat Okamžitá výměna automaticky i na vyměněné zboží. Zároveň se domníváme, že citované ustanovení bodu VI. lze považovat za překvapivé, neboť lze důvodně předpokládat, že každý spotřebitel bude chtít tuto službu přenést na nové zboží. K takovému ustanovení by se dle § 1753 občanského zákoníku nepřihlíželo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2022 17:06, před 2 lety

Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 21:58, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2023 04:54, před rokem


Jan Kuvik

Prikládám prijmovy doklad a cislo reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2023 06:35, před rokem

Děkujeme spotřebiteli za doložení podrobnějších údajů k identifikaci případu. Zároveň stížnost přeřazujeme do neveřejného režimu z důvodu ochrany osobních údajů.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2023 17:29, před rokem

Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti za vyjádření.
Reklamace byla již z naší strany vyřízená výměnou za nový produkt.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:43, před rokem

Děkujeme za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2023 15:50, před rokem


Jan Kuvik

Ja sem se na help desku domluvil s podporou ze mi budu vrateny penize za zaplacenu zaruku okamzite vymeny jelikos nedodrzeli stanovenu lhutu kterou maji v podminkas. Cim porusili podminky ktere samy nedodrzeli

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:38, před rokem

Děkujeme za reakci.

Na základě výše uvedeného žádáme spotřebitele o potvrzení níže uvedených bodů:
1) reklamace telefonu byla vyřízena výměnou za nový kus
2) peníze za rychlou výměnu byly vráceny, neboť výměna neproběhla ve stanoveném termínu

V případě, že jsou obě tvrzení pravdivá, žádáme spotřebitele o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:46, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.