Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62648Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Adéla Janatová

Znění stížnosti

Objednala jsem si u obchodníka Flaro.cz zboží v celkové hodnotě 365kč včetně poštovného 65kč, po 40ti dnech jsem napsala email obchodníkovi že zboží mi nebylo dodáno. Obchodník mi odepsal že zboží bylo nevyzvednuté a vráceno zpátky. Žádný papír jsem ale od České pošty nedostala že bych měla něco na poště. Na to mi obchodník Flaro.cz nic nenapsal a jen mi nabídl zboží zaslat znovu. Raději že by se věc opakovala jsem raději zvolila variantu vrátit peníze. Flaro.cz mi odepsalo že ano ale s tím že jako e-shop mají nárok na stržení peněz za poštu a že peníze mi budou vráceny do 10ti pracovních dnů zpátky na účet.Po 10 ti pracovních dní jsem emailem 3x urgovala obchod že mi peníze nebyli vráceny a bohužel obchod Flaro.cz už nekomunikuje.


Produkt

Razítko na dětské oblečení


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 14:11, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud by prodávající požadoval zaplacení poštovného, musel by prokázat, že zboží bylo spotřebiteli doručeno.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti Night Dress s.r.o., Slovanská alej 2182/30, Plzeň 326 00.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 14:20, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze společností vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.