Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po telefonickém hovoru jsem si pro dceru jako dárek objednala výrobek good shave. balíček jsem obdržela s několika měsíčním zpožděním a navíc mi byl doručen způsobem více než nevyhovujícím (pomačkaná , ušpiněná krabička,pohozená pod poštovní schránkou na volně přístupném místě) Balíček jsem okamžitě tentýž den odevzdala na poště v obci Hoříněves a odeslala zpět na adresu PO box 18 Praha 2 psč.12000 . O této skutečnosti jsem vás informovala doporučeným dopisem a ještě stále jsem neobdržela odpověď. Děkuji za odpověď
Miroslava Klčová
Při doručení jsem byla naprosto zděšená, balíček byl poškozen
Okamžité odstoupení od smlouvy a stornování faktury z důvodu nespokojenosti a odeslání neotevřeného balíčku zpět.
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy lze realizovat ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud tak spotřebitelka učinila a má od toho potvrzení (nejlépe doklad z pošty), doporučujeme, aby si tyto doklady po určitou dobu uschovala. Odstoupení je jednostranné právní jednání, které je účinné dojitím do sféry svého adresáta. Tudíž v případě, že by společnost znovu spotřebitelce zasílala produkty, bylo by nutné doložit, že k odstoupení došlo.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.