Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62661Přesměrování zásilky ze Z-boxu do kamenné prodejny s omezeným provozem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2022, před 2 lety

Miroslava Naiel

Znění stížnosti

V den, kdy měla být zásilka k vyzvednutí v zboxu (těžší balík), který mám poblíž zaměstnání, mi ráno sms oznámila zásilkovna přesměrování někam do obchodu, kde je otevřeno od 8.00 do 17.00 a víkend zavřeno. Pracuji od 8.00 do 20.00 o víkendu mám volno. Takže balík je někde daleko, bez auta se tam nedostanu a nemám kdy vyzvednout. Zásilkovna odmítla balík přesměrovat na jiný zbox nebo na ten původní. Mám se domluvit s odesílatelem. Ten stornuje objednávku, za dopravu si strhne peníze a když objednám znovu, znovu budu platit dopravu a opět může nastat stejná situace.


Produkt

Zásilkovna odmítá cokoli řešit


Požadované řešení

Přesměrování na jiný nebo původní zbox nebo vrácení peněz za službu, kterou mi znemožnili využít. Je to chyba dopravce, ne moje. Adekvátní výdej zbox a obchod se zavírací dobou určitě nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 12:09, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Zároveň se domníváme, že změna smluveného místa dodání na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:02, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.