Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62663Nedoručení na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2022, před 2 lety

Vladimíra Kovářová

Znění stížnosti

Dobry den, dnes 01.12.2022 my nebyla dorucena zasilka,řidič volal 2x ale bohužel mám zaměstnáni kde nemohu mít telefon při sobě, na vrátnici byli obeznámeni a zásilku by normálně převzali. Adresa byla uvedena správně, nehodlám jezdit nikam do jiného obchodu. Požaduji vyzvednutí a doručeni na adresu kterou jsem zadala.


Požadované řešení

Požaduji vyzvednutí a doručeni na adresu kterou jsem si zvolila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 15:18, před 2 lety

Pokud spotřebitel oznámil dopravci, že může zásilku přenechat na vrátnici a vrátný zásilku neodmítl převzít, máme za to, že společnost měla zásilku doručit ujednaným způsobem (doručením na vrátnici).

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 10:33, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.