Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den, dnes 01.12.2022 my nebyla dorucena zasilka,řidič volal 2x ale bohužel mám zaměstnáni kde nemohu mít telefon při sobě, na vrátnici byli obeznámeni a zásilku by normálně převzali. Adresa byla uvedena správně, nehodlám jezdit nikam do jiného obchodu. Požaduji vyzvednutí a doručeni na adresu kterou jsem zadala.
Požaduji vyzvednutí a doručeni na adresu kterou jsem si zvolila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel oznámil dopravci, že může zásilku přenechat na vrátnici a vrátný zásilku neodmítl převzít, máme za to, že společnost měla zásilku doručit ujednaným způsobem (doručením na vrátnici).
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.