Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem koupil zboží ( tvrzená skla) na prodejně, druhý den chtěl vrátit v původním stavů ne otevřeně vůbec a na prodejně mně zdědili že vrátit to nejde když koupil to na prodejně. Zkusil kontaktovat vedoucí prodejny. Bohužel paní vedoucí odmítla nijak řešit můj problém.
Vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží
|
Tweet |
Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.
Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží.
Dle našeho nezávazného názoru spotřebitel nemá právní nárok na odstoupení.
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, prosím aby mě zákazník kontaktoval na emailu reklamace@mp.cz pro doplnění dalších informací jako na které prodejně byla vratka zamítnuta, kdy bylo zakoupeno a zda je opravdu zboží v neporušeném obale, poté se případně v rámci dobrých vztahů můžeme domluvit na výměně nebo odstoupení od ks. Děkuji za spolupráci.
S pozdravem NG
Dobrý den, zboží bohužel koupil na prodejně. Společnost mobil pohotovost lže všude. Kontaktoval jsem všech a všechny mně zamítnuli jaké koliv řešení problému. Mám spoustu emailů od společnosti mobil pohotovost
Děkujeme stranám za reakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit, zda "v rámci dobrých vztahů" spotřebiteli vyhoví i nad rámec zákonné povinnosti.
Dobrý den,
zákazníka jsem kontaktovala na emailu viz příloha, žádné vyjádření mi z jeho strany stále nepřišlo. Na požadovaný email reklamace@mp.cz se také neozval. Prosím aby na můj email reagoval a následně je možné dojít k nějakému řešení.
Děkuji za spolupráci.
S pozdravem NG
Dobrý den jsem vám napsal.
Na adresu reklamace@mp.cz
Z pozdravem Aleksey E.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.