Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#62669Odebrání zaplaceného zboží v hodnotě několika set korun ostrahou v prodejně Hyperalbert Westfiield. Chodov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2022, před 2 lety

Jana Tušlová

Znění stížnosti

Byla jsem obviněna z krádeže v prodejnš Hyperalbert, zapomněla jsem úplně zaplatit zboží z jedné tašky, co jeem měla na kočárku pod bundou. Okamžitě se na mě vrhla ostraha.
Dále jsem měla s sebou nákup z Rossmanna a z lékárny. Souhlasím s tím, že mi ostraha zabavila nezaplacené zboží, ale zabavila mi i zboží zaplacené, pečivo pro dceru - makovky, donuty, vejce, zboží z drogerie - dva krémy značky Neutrogena v hodnotě asi 300 Kč, 4 balzámy na rty značky Labelo a další věci z drogerie, vše si nepamatuji, zjistila jsem to až doma.
Prosím o náhradu této škody.

Volala jsem na Policii Praha 11, kde mi poradili poslat tuto stížnost.

MUDr. Jana Tušlová


Požadované řešení

Prosím o náhradu škody. Buď vrácení zabaveného zboží nebo finanční vyrovnání v hodnotě zabaveného zboží.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 11:25, před 2 lety

Pracovníci ostrahy nemají zákonem daná práva zastupovat policii. V praxi to znamená, že pracovník bezpečnostní agentury není oprávněn kohokoliv ani legitimovat, ani mu jakkoliv jinak zasahovat do soukromí. Má-li důvodné podezření na krádež, může však podezřelého zadržet do příchodu policie, která následně provede veškeré další nezbytné úkony.

Pracovník ostrahy je oprávněn zabavit pouze zboží, které nebylo zaplaceno. Spotřebitelům doporučujeme, aby si tuto skutečnost kontrolovali ihned na místě, aby předešli případným sporům. Dále doporučujeme, aby u sebe měl spotřebitel účtenky od již zakoupeného zboží v případě, že s ním vstupuje do jiného obchodu.

S daným problémem by se měl spotřebitel obrátit přímo na společnost buď prostřednictví zákaznické linky na čísle 800 402 402 (denně od 8 do 20 hod) nebo na e-mail info@albert.cz

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.