Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#6267Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2015, před 10 lety

Tamara Kretková

Znění stížnosti

Obuv byla minimálně užívána, došlo k loupání svrškového materiálu, vedoucí prodejny (Ostrava - Futurum) zamítnutí zdůvodnila: "každý syntetický materiál stárne bez ohledu na to, zda je používán či nikoliv"


Produkt

číslo zboží 7918866 dámská obuv zimní lepená, zákl. vrch materiál syntetika


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 15:20, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady věci, které se na zboží vyskytnout v záruční době. Záruka se nevztahuje na obvyklé opotřebení, mechanické poškození nebo plyne-li z povahy věci. Prodávající má povinnost vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace a zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, doporučujeme, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, je-li přesvědčen, že se o vadu jedná. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 12:25, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se BAŤA, akciová společnost rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby
VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu a to nejméně 7 dní před podáním žaloby. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.