Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obuv byla minimálně užívána, došlo k loupání svrškového materiálu, vedoucí prodejny (Ostrava - Futurum) zamítnutí zdůvodnila: "každý syntetický materiál stárne bez ohledu na to, zda je používán či nikoliv"
číslo zboží 7918866 dámská obuv zimní lepená, zákl. vrch materiál syntetika
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady věci, které se na zboží vyskytnout v záruční době. Záruka se nevztahuje na obvyklé opotřebení, mechanické poškození nebo plyne-li z povahy věci. Prodávající má povinnost vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace a zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, doporučujeme, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, je-li přesvědčen, že se o vadu jedná. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Vzhledem k tomu, že se BAŤA, akciová společnost rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby
VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu a to nejméně 7 dní před podáním žaloby. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.