Počet nahlášených stížností: | 646 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, musím říct že jsem po 25letech velice nazlobená.Človekbsi u vás koupí telefon, nesmí si ho ani rozbalit,a když zjistí že mu byl prodán nefunkční telefón, tak nemůže vůbec nic.Hlavne když se domáhá vyměni telefonu,tak mu je řečeno, že pokud si to koupí v eshopu, tak to vymění.Ale pokud to koupí v kamenném obchodě tak to musí na 30dni na reklamaci.Tak v sobotu koupíte že potřebuješ telefón,a není ani telefón a jen arogance na vaši bobočce.Nakonec říkám že ukončíme smlouvy,a je mě řečeno že nesmím,pouze online.Že nemůžu vypovědět smlouvu, když mám ke smlouvě zařízení.Musím říct že když jsem podotkla, že telefón nebyl nový, že tam je nastavení budík na sobotu a neděli v 8 ráno.Tak to na prodejně nikoho nepřekvapí.Ale myslím že u T-Mobile, budu muset ukončit.Protože po tomto zážitku,a hlavně lhaní, že nic není možné udělat.A hlavně vždy jsem si říkala, že když nakupují v kamenných prodejnách mám to v pohodě.Ale u vás platí jiná pravidla.Prodávat nefunkční telefóny a hlavně nutit zákazníky ať si kupují nové.Mrzí mě že se T-Mobile,po těch letech mám špatné zkušenosti.A prodejna je Brno -OC Královo Pole.Bohužel to byla manažerka prodeje
Prodány nefungující telefón
Chtělo by to, mít věci účtu k zákazníkům.A hlavně aby prezonal prodával věci funkční.Já koupila v sobotu telefón a ve středu ho nesu vrátit.S dozvím se že sice vadný kus je.Ale že tam mají spoustu telefonů.Tak že telefón novej,ale 30dni bez telefonu.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Právo na odstoupení ve 14 denní lhůtě však spotřebitel nemá, pokud zboží nezakoupil distančním způsobem (tedy zakoupil jej např. přímo v kamenné prodejně).
Spotřebiteli však zůstává právo zboží reklamovat v případě, že je vadné. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Nejdelší možná lhůta pro vyřízení reklamace je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
V rámci reklamace může spotřebitel požadovat mimo jiné i dodání nové věci bez vad, tedy výměnu zboží.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.