Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
našla jsem brouky ve vaší rýži Basmati XXL balení 4,5kg. Jak jsem zjistila, tak již před sedmi a pěti lety na to byla stížnost podána.
Zajímalo by mě, jak předcházíte těmto problémům? Dochází k nějaké kontrole vašich produktů, než jsou nabízeny zákazníkům?
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Poprosíme Vás, abyste Vaše upozornění zaslala přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. odpovědní kolegové Vás budou následně zpětně kontaktovat a poskytnou Vám bližší vyjádření od dodavatele, případně se s Vámi dohodnou na dalším postupu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.