Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené zboží na dobírku dorazilo jiné než mělo. Po urgenci na vrácení zboží zpět mi byla nabídnuta sleva 20% až 30% při koupi nového zboží což jsem odřekla a snažila se dostat peníze zpět. Bohužel další emaily nepřečtené...
Spojení na ně je jen přes email. Mají více eshopů.
Bohužel už se to táhne týden a nevím jak dostat své peníze zpět neboť adresu mi zaslat nechtějí neboť je vrácení zboží prej složité.
Jednalo se o bundu Puma došla úplně jiná
Chtěla bych zboží vrátit a dostat své peníze zpět
Neboť mám nárok vrátit zboží do 15dnů jak mají napsané na stránkách.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
V tomto případě bohužel neznáme podnikatele, ale v případě že byl z České republiky, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci když se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud by byl subjekt z EU mohl by se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Podnikatele se nepovedlo dohledat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít pro nedostupnost subjektu.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.