Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#62699Odmítání snahy o řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2022, před 2 lety

Jiří Procházka

Znění stížnosti

Dne 2.12.2022 jsem si na vyzvání na moje telefonní číslo zašel vyzvednout mnou objednaný balíček jako dárek pro mou přítelkyni. Přestože mám u O2 vedeno, že mohu řešit jakékoliv služby za mou přítelkyni tak najednou mi bylo sděleno, že balíček který jsem objednal já a vyrozumění o dodání mi bylo zasláno na moje telefonní číslo, tak mi nebude vydán protože na krabici je napsáno jméno mé přítelkyně. Pan PŘ na pobočce v OC Eden mi začal vysvětlovat co kdyby se něco stalo tak bude mít problém a ve finále, když jsem mu řekl proč tedy vyrozumění posílali mně , když vyzvednout může pouze má přítelkyně , tak mi řekl že jsem si mohl SIM kartu přendat do svého telefonu a to je opravdu vrchol nesmyslu. Žádal jsem po něm , aby mi sdělil kde mají v podmínkách, že balíček může vyzvednout pouze ten na koho je účet veden. To mi nebyl schopen doložit a vymlouval se na sdělení svého nadřízeného. Telefonní kontakt mi ovšem na jeho nadřízeného odmítl sdělit.
To je pro mne již po několikáté zkušenost s O2 na základě které vážně zvažuji od tohoto operátora odejít, přestože jsem u něj již přes dvacet let a mám u něj vedeny snad všechny služby, které nabízí.


Požadované řešení

Žádám tedy po vedení O2 vysvětlení na jakém základě mi bylo odmítnuto balíček převzít a proč mi nemůže být poskytnuto telefonní číslo na nadřízeného v případě, že jsem nespokojen s jednáním a přístupem na prodejně O2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 14:31, před 2 lety

Obecně platí, že zásilku může vyzvednout i osoba odlišná od adresáta, pokud se prokáže kódem pro vyzvednutí (v případě že nějaký je) v kombinaci se jménem adresáta nebo číslem zásilky. Nemusí přitom předkládat průkaz totožnosti nebo plnou moc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2022 15:08, před 2 lety

Dobrý den,
při doručování zásilky vždy záleží na tom, o jakou zásilku se jedná a jaké údaje byly v objednávce vyplněny. Kontaktní číslo může být vyplněno jakékoli, záleží na volbě objednávajícího.
Interní kontakty nemáme možnost sdělovat, takže v tomto případě konzultant postupoval v souladu s interními předpisy.
Abychom však mohli blíže prověřit objednávku a postup vydání zásilky, prosíme o doplnění čísla této objednávky z MojeO2 a data narození majitele, do sekce neveřejných údajů.

S pozdravem

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:59, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.