Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#6270Rozbitý bojler

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2015, před 10 lety

František Stešner

Znění stížnosti

Dne 26.1.2015 jsem obdržel zásilku, po rozbalení jsem zjistil, že ačkoli balík byl v pořádku, uvnitř byl bojler rozbitý. Hned jsem podal reklamaci a trvalo to víc než měsíc než byla stížnost vyřešena. Dne 4.3.2015 jsem dostal informaci, že mi posílají peníze na účet, po několika dnech jsem urgoval platbu a dnes jsem dostal znova ubezpečení, že platba bude provedena do tří dnů.


Produkt

Reklamace vyřízená, ale peníze nechtějí vrátit


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, už je to tři měsíce, včetně poštovného za odeslaný balík zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 16:32, před 10 lety

Reklamace by měla být vyřešena nejpozději do 30 dnů, tedy i v této lhůtě by měly být spotřebiteli peníze vráceny, pokud byla reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2015 17:22, před 10 lety

Vážený pane Stešnere,

obracím se na Vás jménem společnosti Mall.cz. Bohužel, jak Vás již informoval kolega, 4.3. a 5.3., kdy byla vyřízena reklamace k dopravci a Vám odeslány peníze, jsme měli plošný technický problém. Kolega po přečtení Vašeho emailu požadavek ihned zaurgoval a požádal finanční oddělení o nápravu, prosím ještě o trpělivost, vše dáme do pořádku co nejrychleji. V případě dalších dotazů, podnětů nebo stížností se můžete obracet rovnou na mě na emailové adrese overeno@mall.cz. Moc se Vám za potíže omlouvám.

Ivana
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2015 17:39, před 10 lety


František Stešner

4.3 a 5.3 jste měli problém, ale já jsem čekal do 13.3 a teprve pak jsem Vám psal.
To jste ještě do té doby měli pořád technický problém? Stešner

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2015 16:47, před 10 lety

Vážený pane Stešnere,

objednávky jsme bohužel nezachytili, přišli jsme na to až po Vaší zprávě. Opravdu se moc omlouvám, kolega na nápravě pracuje.

Ivana
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2015 17:04, před 10 lety


František Stešner

Dobrá včera jste mi napsali, že náprava bude do tří dnů. To rád počkám, ale nemyslíte, že už se to táhne dlouho, už od 26 ledna ? Dovolat se Vám nejde to jsem zkoušel,kdyby jste aspoň používali zelenou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2015 09:10, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že společnost svůj závazek již splnila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.