Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 26.1.2015 jsem obdržel zásilku, po rozbalení jsem zjistil, že ačkoli balík byl v pořádku, uvnitř byl bojler rozbitý. Hned jsem podal reklamaci a trvalo to víc než měsíc než byla stížnost vyřešena. Dne 4.3.2015 jsem dostal informaci, že mi posílají peníze na účet, po několika dnech jsem urgoval platbu a dnes jsem dostal znova ubezpečení, že platba bude provedena do tří dnů.
Reklamace vyřízená, ale peníze nechtějí vrátit
Vrácení peněz na účet, už je to tři měsíce, včetně poštovného za odeslaný balík zpět.
|
Tweet |
Reklamace by měla být vyřešena nejpozději do 30 dnů, tedy i v této lhůtě by měly být spotřebiteli peníze vráceny, pokud byla reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy.
Vážený pane Stešnere,
obracím se na Vás jménem společnosti Mall.cz. Bohužel, jak Vás již informoval kolega, 4.3. a 5.3., kdy byla vyřízena reklamace k dopravci a Vám odeslány peníze, jsme měli plošný technický problém. Kolega po přečtení Vašeho emailu požadavek ihned zaurgoval a požádal finanční oddělení o nápravu, prosím ještě o trpělivost, vše dáme do pořádku co nejrychleji. V případě dalších dotazů, podnětů nebo stížností se můžete obracet rovnou na mě na emailové adrese overeno@mall.cz. Moc se Vám za potíže omlouvám.
Ivana
Mall.cz
4.3 a 5.3 jste měli problém, ale já jsem čekal do 13.3 a teprve pak jsem Vám psal.
To jste ještě do té doby měli pořád technický problém? Stešner
Vážený pane Stešnere,
objednávky jsme bohužel nezachytili, přišli jsme na to až po Vaší zprávě. Opravdu se moc omlouvám, kolega na nápravě pracuje.
Ivana
overeno@mall.cz
Dobrá včera jste mi napsali, že náprava bude do tří dnů. To rád počkám, ale nemyslíte, že už se to táhne dlouho, už od 26 ledna ? Dovolat se Vám nejde to jsem zkoušel,kdyby jste aspoň používali zelenou linku.
Spotřebitel nám sdělil, že společnost svůj závazek již splnila.