Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62700Nevrácení peněz za zrušený koncert GREGORIAN - 20th Anniversary World Tour (PARDUBICE)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2022, před 2 lety

Petra Šináglová

Znění stížnosti

Společnost smsticket s.r.o. jako zprostředkovatel prodeje vstupenek na zrušené koncerty v rámci Gregorian tour, dle pokynů pořadatele administrovala veškeré žádosti o kompenzace vstupného.
 
Společnost smsticket není pořadatelem koncertů, na které byly vstupenky prodávány. Prodej a distribuci vstupenek zprostředkováváme jménem a na účet pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky vzniká přímý právní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem akce, který vstupenku prodává. 
 
Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného.
 
Za vrácení vstupného tak odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.
 
Bohužel pořadatel od února 2022 přestal komunikovat s námi i s návštěvníky akcí. Neodpovídá na emaily a ani na výzvy zaslané do datové schránky. 
 
Pro další postup řešení kompenzace Vám i přesto doporučujeme obrátit se na pořadatele písemnou formou i emailem. Pro případné soudní řešení kompenzací budete mít v rukou podklad, na základě kterého bude možné žádost o vrácení vstupného postoupit dále.
 
Pořadatel své závazky nyní neplní, proto Vám doporučujeme obrátit se na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli. Tuto možnost má každý věřitel. Společnost smsticket s.r.o. v tomto případě věřitelem není, proto se nemůžeme na insolvenční soud obrátit sami a situaci touto cestou začít řešit.


Produkt

vstupenky koncert GREGORIAN - 20th Anniversary World Tour (PARDUBICE)


Požadované řešení

Vrácení částky za nákup vstupenek - v mém případě se jedná o 2x 390 Kč (780 Kč celkem).

Na uvedený mail fppro@fppro.cz jsem posílala žádost, ale mailová adresa neexistuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 13:50, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli, tak jak výše spotřebitelka navrhuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, tak jak zde již spotřebitelka učinila. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 11:17, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.