Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Neustále aviza o vymáhání úhrady zboží, neustále dodáváno zboží neobjednané, výzvy i po řádném stornování objednávek na call centru. Dokonce i několik měsíců po všech stornech na českém call centru v Praze a i po samotném zrušení, uzavření zákaznického účtu. Od posledního hovoru od zrušení služeb jsem žádné zboží neobdržel. Na call centru mě ujistili a omlouvali se mi, že je vše v pořádku tedy stornované. Nechápu tedy toto jednání!! A dnes naráz SMS s upominkou úhrady?
---
Statima S.A. Vas jménem spolecnosti STANDER Sp. z o.o. vyzyva k uhrade dluzného zustatku ve vysi 643,75 Kc na ucet c. 7030202/0800 IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202 v zahlavi s uvedenim 411/29/11/2022/S V pripade jakychkoli dotazu se prosim obratte na stander@statima.pl
411/29/11/2022 brity
Neustále aviza o vymáhání úhrady zboží, neustále dodáváno zboží neobjednané, výzvy i po řádném stornování objednávek na call centru. Dokonce i několik měsíců po všech stornech na českém call centru v Praze a i po samotném zrušení, uzavření zákaznického účtu. Od posledního hovoru od zrušení služeb jsem žádné zboží neobdržel. Na call centru mě ujistili a omlouvali se mi, že je vše v pořádku tedy stornované. Nechápu tedy toto jednání!! A dnes naráz SMS s upominkou úhrady? Za co? Buď bylo dodáno zboží, které nebylo objednáno, čili bylo provedeno storno call centrem v Praze. A nebo nepřišlo vůbec žádné zboží a upomínky? Čili opět storno call centrem v Praze. Účet byl zhruba v květnu 2022 zrušen!!!
Děláte si srandu? Udělejte si laskavě prosím ve firmě pořádek.
---
Statima S.A. Vas jménem spolecnosti STANDER Sp. z o.o. vyzyva k uhrade dluzného zustatku ve vysi 643,75 Kc na ucet c. 7030202/0800 IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202 v zahlavi s uvedenim 411/29/11/2022/S V pripade jakychkoli dotazu se prosim obratte na stander@statima.plt
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel obrátí na společnost se žádostí o nezasílání zboží, je následné jednání zaměstnance závazné pro podnikatele (zde pro společnost Stander Sp. zo.o.) dle § 166 Občanského zákoníku.
Doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce. Jedná se o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.