Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#62711Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2022, před 2 lety

Vojtěch Ryba

Znění stížnosti

Dobrý den,

na stránkách alza.cz já koupil zavlažovací hlavici Fiskars.
Na webu mají napsané že hlavice je vysoce odolná poškození působením mrazu.
Přišel první mráz (-2°C) a hlavice praskla.
Nahlásil jsem reklamaci, nicméně ta byla zamítnuta že došlo k mechanickému poškození.
Jak mám prosím dále postupovat pokud nesouhlasím s vyjádřením technika.
Děkuji


Produkt

Sada na zavlažování Fiskars comfort set


Požadované řešení

Výměna za jiný kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 14:45, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2022 09:10, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Dle zjištěných informací jsme nechali produkt a jeho vadu zaslat znovu do servisu v rámci nové reklamace na další posouzení autorizovaným servisem. Nyní je však třeba vyčkat na jejich stanovisko. Následně budeme zákazníka informovat o vyřízení.

Přeji hezký den, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2022 15:08, před 2 lety

Děkujeme za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o výsledku nového posouzení po jeho zaslání společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2023 21:57, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2023 05:35, před rokem


Vojtěch Ryba

Hodnocení:

Komentář: Reklamace byla uznána a byly mi vráceny peníze.

Trochu mě mrzí že v dnešní době a u takové společnosti se musí člověk nejprve několikrát ozvat, problém zveřejnit a až pak se domůže svého práva.