Společnost


CAR4WAY a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62716Zamítnutí registrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2022, před 2 lety

Jakub Ströer

Znění stížnosti

Dobrý den, byla mi zamítnutá registrace ze strany společnosti z důvodu interních podmínek, které mi však nejsou možni říci, ani po telefonu či osobně. nejde tudíž tento problém o kterém nevím řešit. Má otázka zní je-li toto jednání v zamítnutí registrace bez patřičného opodstatnění v souladu s předpisy a společnost se nedepouští protiprávního jednání.


Produkt

Sdílená služba aut


Požadované řešení

Konkretizování důvodu mého zamítnutí, aby bylo možné dál s touhle problematikou postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 15:56, před 2 lety

Možnost zamítnout registraci by si společnost správně měla vyhradit v obchodních podmínkách.

Důvody pro zamítnutí registrace přitom nesmí být diskriminační. V případě, že by registrace byla zamítnuta z některého z důvodů, které jsou uvedeny v antidiskriminačním zákoně, bylo by takové jednání nepřípustné.

Platí, že neexistuje zákonný nárok, kterým by spotřebitel mohl požadovat plnění od podnikatele, tedy podnikatel jej může odmítnout (ale jen v souladu s antidiskriminačním zákonem atd.).

Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 11:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.