Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.7.22 jsem uzavřela cestovní smlouvu s AXA na cestu na dovolenou.
Dovolená se nekonala a já pojistnou smlouvu zrušila 15.8.22 s tím, že odjezd byl až 23.8.22
Mám mailový doklad o zrušení smlouvy. Když jsem psala maily s požadavkem, bylo mi odpovězeno, že to bylo předáno kolegům a od té doby ticho.
Žádám navrácení pojistného.
Hana Tomšová
jsem velmi zklamaná z takového cchování
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že by smlouva byla vázána na konkrétní zájezd, bylo by zřejmě její zrušení z důvodu nekonání zájezdu možné. V opačném případě by zrušení bylo možné jen za splnění předpokladů stanovených v obchodních podmínkách.
V tomto případě si nejsme jisti, zda existuje zákonný nárok na vypovězení smlouvy. Nicméně platí, že společnost by se k takové skutečnosti měla vyjádřit.
V daném případě spotřebitelce doporučujeme obrátit se na ombudsmana České asociace pojišťoven (což je možné vyplněním a zasláním tohoto formuláře: https://www.ombudsmancap.cz/files/CAP_OMBUDSMAN_formular_2021-1_FORM_I.pdf).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz