Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, som nútená podať sťažnosž na hore uvedenú spoločnosť z uvedených dôvodov, lebo 20.11.2022 som sa snažila o výber môjho vkladu 5000USD+zisk (462,6USD) a previsť ich na môj bankový účet,ale zrejme som urobila chybu lebo dnešného dňa obnos neobdržala.Tuto skutočnosť som aj ohlásila spoločnosti na online linke info@appumbrella.online a poprosila ich o pomoc,ktorá do dnes nedorazila.22.11.22 som zistila,že ich stránka je nefunkčná,tak som sa obrátila na známych, ktorí povedali,že sa stránka prerába.Otázka je prečo neinformujú klientov na sociálnych sietiach,keďže tam majú iné info.Od tej doby každy deň funkčnosť stránky,ale bezradne.Z druhej ruky máme toto info:"My normalne fungujeme a pracujeme dalej v plnom rozsahu".Pre vybraných a pre mňa nie alebo ako prebiehajú online obchody s AppuCoinmi?Vopred ďakujem za pomoc,s pozdravom,Margita Mikelková.
Umožnitˇvýber peňazí s patričným presnśym návodom, taktoež požadujem aby stránka bola user friendly so všetkými potrebnými návodmi.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nelze-li se s podnikatelem spojit jiným způsobem, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.