Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#62747Odmítnutí vrácení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2022, před 2 lety

Pavla Čaněcká

Znění stížnosti

Toto je již druhý dotaz, první se někam ztratil???
Minulý týden jsem si koupila podprsenku, doma ji vyzkoušela a protože mi neseděla, chtěla jsem ji druhý den vrátit. S paragonem a neustřiženými visačkami. Paní na informacích mi ale sdělila že to nejde, protože se prádlo nevrací. Jak je to tedy? múže se jakékoliv zboží vratit nebo jsou ještě jiná pravidla?
Čaněcká Pavla.
Děkuji za vyřízení. Čas plyne.


Produkt

podprsenka, materiál Lycra, vel.100/C nová, nepoškozená, s veškerými visačkami


Požadované řešení

CHci ji vrátit, nemám ji komu dát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 10:11, před 2 lety

Žádnou další stížnost od této spotřebitelky neevidujeme. Je možné, že se předchozí stížnost z technických důvodů "ztratila". U ostatních spotřebitelů tento problém však neevidujeme.

Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.

V případě spodního prádla není možné obecně z hygienických důvodů od smlouvy odstoupit. Většinou na tuto situaci bývá spotřebitel prodávajícím předem upozorněn.

Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 11:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.