Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Toto je již druhý dotaz, první se někam ztratil???
Minulý týden jsem si koupila podprsenku, doma ji vyzkoušela a protože mi neseděla, chtěla jsem ji druhý den vrátit. S paragonem a neustřiženými visačkami. Paní na informacích mi ale sdělila že to nejde, protože se prádlo nevrací. Jak je to tedy? múže se jakékoliv zboží vratit nebo jsou ještě jiná pravidla?
Čaněcká Pavla.
Děkuji za vyřízení. Čas plyne.
podprsenka, materiál Lycra, vel.100/C nová, nepoškozená, s veškerými visačkami
CHci ji vrátit, nemám ji komu dát.
|
Tweet |
Žádnou další stížnost od této spotřebitelky neevidujeme. Je možné, že se předchozí stížnost z technických důvodů "ztratila". U ostatních spotřebitelů tento problém však neevidujeme.
Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.
V případě spodního prádla není možné obecně z hygienických důvodů od smlouvy odstoupit. Většinou na tuto situaci bývá spotřebitel prodávajícím předem upozorněn.
Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.