Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Manžel jel tramvaji k lekarovi dál ZTP průkaz ale je momentálně přepadli s tým že máme na úřadě čekat ok manžel si jízdenku chcel koupit chybala mu 1kc revizor bol tak protivni že manžel v Horuckach sa nezvládal dohadovat s revizakom, Bola mu vystavena pokuta 600kc, tymto jsem sklamana co se děje v tramvaji i v busoch len aby dali pokutu i nezletilým, manžel zostal v Horuckach na pokutu zabudol ta sa zaplatila a žádám o nápravu z důvodu isla som so synom 28.11.2022 tramvaji z vrataku do Liberce a v tramvaji automat vzal peníze a lístek nebyl dán, oznámila jsem to řidiči ten má odkázal na info Fugnerova že tam zavolá peníze mi budu vrácení koupila jsem další jízdenku pro syna musela jsem protože nechceme pokutu za to že si cestu zaplatím a nemám doklad. Keby jdu revizaci tak mi neuveria toto je strašné, mám si u vás podat stížnost reklamaci aby mi bylo vráceno jizdne co jsem platila a doklad nemám cena je 12kc, v příloze vám pošlu další jízdenku co som musela koupit za 15kc takže cena dítě 27kc to je super. Posílám i manželovi papier o invaliditě, i zaplacen doklad. Žádám o řešení a vrácení penazi, protože toto Bolo neoprávněně řešení od revizaka a Bolo mi to povedane i u vás na infe. Dakujem pěkný den Zéland Kasala Herakova
Vrácení peněz, obou pripadech
|
Tweet |
Stížností je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.