Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ze strany O2 došlo ke změně původního tarifu Aktiv HD na HD Stříbrný. Využívám pouze internet přes telefonní linku, nikoliv O2 TV. Sám jsem si nic neobjednal, žadné změny ve využívaných službách jsem nechtěl - ke změně došlo čistě z důvodu, že O2 ruší staré tarify a nahrazuje je novými. Předpokládal bych, že tedy budu mít stejné služby za stejnou cenu, jen ve vyúčtování se bude služba jmenovat jinak. Bohužel tomu tak není. Původní cena byla 549 Kč, nová je o stovku dražší, tj. 649 Kč. Asi po třetím kontaktování O2 ve snaze reklamovat vyúctování mi tuto částku v tom následujícím odečetli. Tedy vyúčtování číslo ** na 648 Kč. Následující vyúčtování po reklamaci číslo ** na částku 450 Kč. A nyní poslední vyúčtování č. ** opět na 649 Kč.
Nechápu, jak někdo může dělat takové zmatky. Byl bych rád, kdyby se někdo k tomu srozumitelně vyjádřil (pracovníci call centra pracují stylem "slibem nezarmoutíš") plus účtoval původní částku.
Vyřešení těchto zmatků ve vyúčtování a účtování správné částky.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti a podání reklamace. Požádám vás však, abyste se obrátil přímo na naší podporu např. prostřednictvím emailu info@o2guru.cz a poslal nám celý tento popis. Vždy při řešení konkrétních služeb a nastavení potřebujeme i ověření zákazníka. Doplňte nám tak do emailu i datum narození.
Obecně, z důvodu zjednodušení nabídky jsme ukončovali starší tarify internetu na doma jako je i Internet Aktiv HD. Všechny zákazníky, kterých se tato změna týkala, jsme minimálně 1 měsíc předem informovali na vyúčtování za služby, kde měli uvedený i nový tarif včetně ceny a také možnost od smlouvy bezplatně odstoupit do uvedeného data na vyúčtování.
Všechny naše aktuální tarify internetu na doma už obsahují také přístup k O2 TV. V základní variantě je to O2 TV Modrá, která je v ceně připojení. Přímo za O2 TV Modrou se navíc nic nepřiplácí.
Z důvodu zvyšujících se nákladů na provoz naších služeb v posledních měsících, jsme museli i my přistoupit ke zvýšení cen, protože jsme nechtěli ubírat na úrovni poskytování služeb. Zdražování se výrazně dotklo i našeho odvětví.
U vybraných tarifů tak došlo k navýšení měsíčního poplatku. I v tomto případě jsme zákazníky, kterých se změna týká, předem informovali na vyúčtování za služby opět s možností od smlouvy odstoupit.
Abychom tak mohli nastavení vašich služeb prověřit, doplňte nám buď zde do neveřejných údajů datum narození, případně pro rychlejší komunikaci nás kontaktujte na výše uvedený email i s celým podnětem.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
problem vidim ve zpusobu komunikace teto zmeny ze strany vasi spolecnosti. Dne 20. zari me volala pracovnice vaseho call centra Lenka Hlávková ohledne zmeny tarifu z duvodu, ze stare tarify se rusi. Zaroven mi sdelila, ze na moji strany se nic menit nebude - parametry sluzby ani jejich cena. O TV jsem ji informoval, ze ji nevyuziji a pani me tvrdila, ze pry je zdarma. Realita ovsem byla nakonec jina. V objednavce O3GSR5HH, ktera mi obratem prisla emailem, jste mi zapocitali aktivacni poplatek teto televize, ktery jste mi asi po 3 - 4 kontaktovanich vasich pracovniku (kombinace call centrum a online chat) nakonec v dalsi fakture odecetli. A v posledni fakture za listopad jsem se dozvedel, ze v tom balicku zahrnuta televize neni zdarma: zdarma byla na dva mesice a do faktury za listopad jste mi zapocitali pomernou castku za TV.
Kdyz zohlednim Vase tvrzeni, ze o zmenach zakazniky predem informujete (coz jsem se snazil v PDF vyuctovanich v prilohach emailu dohledat, nicmene jsem to v zadnem emailu od vas nenasel), presto takto si transparentni, jasnou a konzistentni komunikaci nepredstavuji - spis jsou vase praktiky podobne tzv. smejdum, nikoliv tomu, co bych od firmy typu O2 ocekaval.
Dobrý den,
omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění na základě změny nastavení služeb. V případě automatické předem oznámené změny nastavení služeb vždy o podmínkách informujeme na vyúčtování za služby.
Vámi zmíněné objednávka O3GSR5HH se však týká nastavení vyšší varianty O2 TV se speciální akční nabídkou na 2 měsíce za cenu základní O2 TV Modré. Před koncem akce cca 2 dny předem posíláme SMS zprávu a pokud jste si nepřál vyšší variantu využívat, bylo potřeba tarif O2 TV změnit. V opačném případě se účtuje za standardní poplatek.
Abychom mohli váš podnět řešit konkrétně včetně prověření účtování služeb, znovu vás požádám, abyste nás kontaktoval přímo emailem na adresu info@o2guru.cz a poslal celý váš podnět, případně odkaz na tento podnět na dTestu, telefonní číslo služby nebo např. variabilní symbol z vyúčtování a pro ověření i vaše datum narození.
Podnět předaný prostřednictvím dTestu není oficiálně podanou reklamací u naší společnosti a pro řešení konkrétního nastavení služeb i reklamaci potřebujeme mít zákazníka ověřeného.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.