Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62762SMS od spol. Statima s.a. - jménem spol. STANDER Sp.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2022, před 2 lety

Libor Tesař

Znění stížnosti

Dobrý den, zasílám text zprávy, kterou jsem obdržel dnes ráno. Po hledání jsem zjistil, že se jedná o společnost, která mě kdysi dávno zaslala balíček, který jsem si neobjednal. Telefonicky jsem je kontaktoval a vše vyřešil. Tedy alespoň dle sdělení české operátorky, nicméně zhruba po 2 měsících přišel další balíček. S předplatným, opět jsem ho reklamoval a bylo mi řečeno, že se jedná o jejich omyl. Od té doby jsem žádný další balíček neobdržel až na tuto SMS.

Statima S.A. Vas jménem spolecnosti STANDER Sp. z o.o. vyzyva k uhrade dluzného zustatku ve vysi 1305,30 Kc na ucet c. 7030202/0800 IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202 v zahlavi s uvedenim 623/29/11/2022/S V pripade jakychkoli dotazu se prosim obratte na stander@statima.pl

Od této společnosti jsem se nikdy nic neobjednal. Nic si od nich objednávat nebudu. Nechci dostávat jakékoliv zboží a žádám o vymazání mých kontaktů u této společnosti.

Libor Tesař


Produkt

tablety cider a nějaký olej


Požadované řešení

Od této společnosti jsem se nikdy nic neobjednal.
Nebu nic platit.
Nic si od nich objednávat nebudu.
Nechci dostávat jakékoliv zboží a žádám o vymazání mých kontaktů u této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2022 13:06, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Doporučujeme spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti: Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Vzor pro odmítnutí zasílání neobjednaného zboží nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.

Pokud spotřebitel opravdu nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku), je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 10:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.