Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Obracím se na vás s prosbou o vrácení poplatků 750x4Kč za vedení účtu. Je již 15 let jak jsem klientkou RB.
Teď jsem zjistila při návštěvě pobočky, že za vedení Exkluzivního účtu při nedostatku souhrnného objemu prostředků bylo mi strženo 750Kč./mes. Celkem 3000Kč.
Smlouvu jsem uzavírala s bankéřem 5r.zpátky, nepamatuji podrobnosti o podmínkách měsíčních poplatků za vedení účtu, nikdy jsem nevyužila exkluzivity tohoto učtu kromě karty, kterou také nijak exkluzivně nevyužila, dokonce jsem ji ztratila a měnila na obyčejnou (Basic), zahraniční platby nemám, pojištění nikdy nevyužila, letištní salonky nikdy nenavštěvovala.
Je pravda, že vzhledem k dnešní situací musím sáhnout do úspor ze spořicího učtu. Přiznám se, to že mám učet s názvem Exkluzívní jsem se dozvěděla jen par dni na pobočce. Bylo mi také řečeno, že měli by mi poslat zprávu s upozorněním o vyúčtování poplatku s tím aby mohla rychlé reagovat.
Na závěr: jsem důchodkyně, pobírám nízký důchod, teď řeším změnu účtu na chytrý. Pro mne částka o kterou jsem přišla v důsledku špatné nebo nedostatečné komunikace není zanedbatelná.
Věřím, že má žádost bude kladně vyřízena a předem děkuji za odpověď.
Tamara Prolatova
Vrátit peníze
|
Tweet |
V ceně Exkluzivního účtu u společnosti Raiffeisenbank a.s. dle jejich webových stránek je zvýhodněný úrok na Spořícím účtu, neomezený počet příchozích zahraničních plateb, mezibankovní platby v rámci vteřin a dvě karty Debit MasterCard GOLD a jedna kreditní karta RB PREMIUM. Vedení tohoto Exkluzivního účtu je zdarma pouze při objemu alespoň 1,5 milionů Kč v depozitech a investicích v Raiffeisenbank. Standardní cena tohoto Exkluzivního účtu činí 750 Kč měsíčně.
Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu před 5 lety se společností Raiffeisenbank a.s., musí být ohledně případných změn v podmínkách produktu, který si tehdy sjednal, informován. Jestliže spotřebitel o změně nebyl řádně informován, může smlouvu vypovědět a požadovat navrácení již stržených poplatků.
Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost ohledně nevyžádané změny jeho účtu.
Změnu účtu lze také reklamovat. Více informací ohledně reklamace nalezne spotřebitel zde: https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/reklamace.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.