Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62770Uzavření vozu v Břeclavi při cestování do Vídně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2022, před 2 lety

Zuzana Dvořáková

Znění stížnosti

V říjnu t.r. jsem zakoupila online způsobem jízdenku pro 4 osoby na neděli 4.12.2022 na vlak společnosti RegioJet z Brna do Vídně (linka Praha - Budapešť).
Večer před odjezdem, tedy 3.12.2022, mi došla SMS plus email, že bude vagón nahrazen vozem jiným, avšak stejného standardu. Ráno pak v 5:23hod. přišla opět SMS a mail, které upozornily na to, že se ve vagónu netopí. Budiž. Teple jsme se oblékli.
Slečna na přepážce na nádraží v Brně nás ujistila, že se naše místa nemění a že je vlastně všechno v pořádku.
Ale aby nás v Břeclavi vyhodili z vozu a až do Vídně nechali stát v uličce, to považuji za naprosté selhání systému!
Německy hovořící zaměstatnanec RegioJetu nám sdělil, že nám bude jízdné kompenzováno ve výši 50 %.
Cestovat se společností, které jsem dosud věřila, do zahraničí ve stoje, to považuji za naprosto příšerný počin!
ZD


Produkt

uzavření vozu číslo 1 bez možnosti náhradního místa, cestování ve stoje do Vídně - 4.12.2022, odjezd z Brna 8:48 hod.


Požadované řešení

Požaduji padesátiprocentní kompenzaci za nekomfortní jízdu, která neodpovídala smluvním podmínkám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 11:13, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 12:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.