Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62775Neakceptování zrušení předplatného ( telefonicky přes zákaznický servis )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2022, před 2 lety

Matěj Podzimek

Znění stížnosti

Nepřeji si aby mi tato firma už více zasílala upomínky na neuhrazené zboží které jsem předem telefonicky a emailem zrušil !!! Je to od firmy sprosté a neseriózní. Číslo faktury -*** Matěj Podzimek


Produkt

APPLECDER + CBD 1+1


Požadované řešení

Prosím aby se moje jméno vymazalo z dlužníků rejstříků a veškeré kontakty na mě taktéž


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 11:27, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud se spotřebitel obrátil na společnost s žádostí o nezasílání zboží, je jednání zaměstnance závazné pro podnikatele (zde pro společnost Stander Sp. z.o.o.) dle § 166 občanského zákoníku. Předplatné tedy mělo být společností zrušeno.

V případě, že by spotřebiteli v budoucnu nějaké zboží od společnosti přišlo i přes řádné zrušení, jednalo by se o neobjednané plnění podle § 1838 Občanského zákoníku.

V případě neobjednaného plnění nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku) - mimo působnost České obchodní inspekce, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 12:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.