Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6278Dodání použitého a vadného zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2015, před 10 lety

Ladislav Huml

Znění stížnosti

Dne 5.3.2015 mi pošta přivezla dle objednávky č.6433283 minikameru do auta, za kterou jsem zaplatil předem vč. poštovného a balného 669,-Kč. Po rozbalení a otevření krabičky jsem zjistil, že kamera byla již používaná, má poškrábaný displej, je nefunkční a ještě z doplňků chybí USB kabel !
Proto odstupuji tímto od kupní smlouvy a žádám o návrat mé platby faktury č.6433283 zpět na můj účet.
Chci věřit, že se tak stalo nedopatřením, že jste solidní firma a moji stížnost obratem vyřídíte. Také já vám obratem vrátím výše uvedené zboží.
Velmi nerad bych se kvůli této trapné události obracel na ČOI, TV Černé ovce a varování ostatních zájemců před nákupem zboží od vás.
Ladislav Huml
IKONA-grafické studio s.r.o.


Produkt

HD Portable-mini kamera do auta s nočním viděním černá


Požadované řešení

Požaduji návrat 699,-Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:02, před 10 lety

Pokud spotřebitel zakoupil věc na dálku, může od smlouvy odstoupit i bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, která běží u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží. Odstoupení je třeba adresovat prodávajícímu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Jestliže má věc při převzetí vadu, může spotřebitel vadu reklamovat a požadovat dodání nové věci bez vad, ledaže by to bylo neúměrné a bylo by možné vadu bez zbytečného odkladu odstranit - pak by měl právo na odstranění vady, nebo pokud se vada týká jen součásti věci - pak lze žádat výměnu součásti. Je možné žádat i přiměřenou slevu.

Pokud je však věc zakoupena kupujícím v rámci jeho podnikatelské činnosti, výše zmíněná práva nemá. Pak by se uplatnila práva z vadného plnění a kupující by musel vadu reklamovat.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady (opravou věci nebo dodáním nové věci podle volby prodávajícího), anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 14:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.