Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.3.2015 mi pošta přivezla dle objednávky č.6433283 minikameru do auta, za kterou jsem zaplatil předem vč. poštovného a balného 669,-Kč. Po rozbalení a otevření krabičky jsem zjistil, že kamera byla již používaná, má poškrábaný displej, je nefunkční a ještě z doplňků chybí USB kabel !
Proto odstupuji tímto od kupní smlouvy a žádám o návrat mé platby faktury č.6433283 zpět na můj účet.
Chci věřit, že se tak stalo nedopatřením, že jste solidní firma a moji stížnost obratem vyřídíte. Také já vám obratem vrátím výše uvedené zboží.
Velmi nerad bych se kvůli této trapné události obracel na ČOI, TV Černé ovce a varování ostatních zájemců před nákupem zboží od vás.
Ladislav Huml
IKONA-grafické studio s.r.o.
HD Portable-mini kamera do auta s nočním viděním černá
Požaduji návrat 699,-Kč na můj účet
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zakoupil věc na dálku, může od smlouvy odstoupit i bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, která běží u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží. Odstoupení je třeba adresovat prodávajícímu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Jestliže má věc při převzetí vadu, může spotřebitel vadu reklamovat a požadovat dodání nové věci bez vad, ledaže by to bylo neúměrné a bylo by možné vadu bez zbytečného odkladu odstranit - pak by měl právo na odstranění vady, nebo pokud se vada týká jen součásti věci - pak lze žádat výměnu součásti. Je možné žádat i přiměřenou slevu.
Pokud je však věc zakoupena kupujícím v rámci jeho podnikatelské činnosti, výše zmíněná práva nemá. Pak by se uplatnila práva z vadného plnění a kupující by musel vadu reklamovat.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady (opravou věci nebo dodáním nové věci podle volby prodávajícího), anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.