Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.8.2022 jsme objednali náramek na hubnutí a zároveň zaplatili. 12.listopadu byla údajně zásilka doručena, ale my ji do dnešního dne nemáme. Zajímalo by mě proto kde balíček je.
Náramek na hubnutí
Chtěli bychom tedy požadované zboží za které jsme zaplatili.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud prodávající tvrdí, že byla zásilka doručena, měl by to být schopen také prokázat. Pokud zboží nedodá ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Šafaříkova,
je nám velice líto, že Vám zásilka (Magnetický náramek na hubnutí Justice) nedorazila, pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy. Prodejce by rád věděl, zda si budete přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na jeho náklady, nebo požadujete vrácení peněz?
V případě opětovného zaslání je doba dodání 10-44 (nejpozději 70) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
V případě vrácení peněz Vám může prodejce nabídnout 115% kupon na nákup jiného zboží. Pokud o tento kupon nemáte zájem, prodejce Vám vrátí peníze zpět na účet. V tomto případě prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Dobrý den, prvně bych chtěla poděkovat za Vaši reakci. Neboť na uvedená telefoni čísla nebylo možno se dovolat.
Pokud by tedy byla možnost zboží(magnetický náramek na hubnutí) zaslat opětovně, byla bych velice ráda. Děkuji
S přáním hezkého dne
Šafaříkova
Vážená paní Šafaříkova,
je nám velice líto, že se Vám nepodařilo dovolat. Naše linka je dostupná každý pracovní den od 10 do 15 hodin. Reklamace byla zadána k vyřízení a zboží bude prodejcem opětovně zasláno. O odeslání balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím emailové zprávy. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Podle nového sledování zásilky, mělo zboží dorazit 2.3.2023. Stále nic
Vážená paní Šafaříkova,
je nám velice líto, že Vám zásilka (Magnetický náramek na hubnutí Justice) nedorazila, pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy. Prodejce by rád věděl, zda si budete přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na jeho náklady, nebo požadujete vrácení peněz?
V případě opětovného zaslání je doba dodání 10-44 (nejpozději 70) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
V případě vrácení peněz Vám může prodejce nabídnout 115% kupon na nákup jiného zboží. Pokud o tento kupon nemáte zájem, prodejce Vám vrátí peníze zpět na účet. V tomto případě prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.