Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, zásilkovna převzala 30.11 zaplacenou zásilku od dopravce SK -client (čína)a následně mě informovala formou SMS, že ji doručí 2.12 na adresu. Informaci jsem přijal a pustil z hlavy. Nicméně 1.12 ráno mě přišla znovu SMS, že je tam uvedená nepřesná adresa a instrukce jsou v e-mailu. Bohužel ke komunikaci jsem uvedl svůj soukromý e-mail i tel., který kontroluji spíše večer, přes den používám pracovní. Nicméně milá zásilkovna hned 2.12 ráno celou zásilku stornovala a bez jakékoliv informace poslala zpět! Protože ode mě neměla žádnou reakci! V SMS nebyla žádná informace o časovém limitu jen odkaz na e-mail. K emailu jsem se, i díky pracovním činnostem, dostal cca 30h po obdržení informační SMS o nepřesné adrese. Zde v e-mailu se psalo, že musím odpovědět do 24h! Na infolince, na kterou se nedá dovolat a spíše si pokecáte s bootem, že je to stornované, ale bohužel mě neřeknou co tam bylo špatně! Je to vůbec možné? Hodně mě zaráží jejich 0 snaha buď vyřešit problém nebo se snažit o doručení. Nejde přece, aby vás informovali, že budou 2.12 přes den doručovat zásilku, ale hned ráno 2.12 ji stornovat bez možnosti to změnit! Zajímá mě hlavně ten jejich časový limit 24h, mají na to vůbec nárok? Proč zrovna 24h? Zásilka jde necelých 10 dnů přes 1/2 zeměkoule bez problému a zde téměř před koncem ji za 24 h pošlou zpět?
Zaplacená zásilka
Rozhodně zvětšit ten jejich časový limit na reakci na min. 48h a pak následně SMS + email info o stornu celé zásilky! ( žádnou informaci o stornu jsem nedostal, jen pouze ten 1 email.) Zlepšit snahu o doručení!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.