Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6280Balík na poště a žádné oznámení ve schránce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2015, před 10 lety

Petra Růžičková

Znění stížnosti

Už po několikáté se nám stalo, že jsme čekali na balík, ve schránce žádné Oznámení o zásilce, nikdo nezvonil (jsem na rodičovské a většinou doma) a až když se manžel šel zeptat na pobočku pošty, tak zjistil, že balíček už tam několik dní leží, aniž by mu to kdokoli dal vědět! Tato zkušenost začíná být běžná! Naposledy se jednalo o balík z ciziny, kde se platilo Clo. Myslím si, že si ČP účtuje dost vysoké poplatky za služby, tak by podle toho měly služby vypadat.


Produkt

Balík z ciziny, kde bylo nutné zaplatit CLO


Požadované řešení

Pokud by to pana pošťáka moc neobtěžovalo, stačilo by Oznámení o zásilce dát na poštu (když se nedostane ke schránkám a nedozvoní se na sousedy, aby mu otevřeli vchodové dveře), aby ho roznesly druhý den pošťačky s běžnou poštou. Mimochodem, bydlíme ve stejné budově, kde je pobočka ČP!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2015 15:34, před 10 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je v každém případě povinen informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.