Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Odeslání prodejcem balík z Aukra na moji adresu. Příjem balíku Olomouc 30.11. 1.12.Přiřazení trasovacího čísla externího přepravce: **. Příjem zásilky na expedičním depu 1.12.Nehvizdy, Okružní 781. 2.12.Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4. 6.12.Zásilka je na cestě na výdejní místo Depo, Plzeň, Hřbitovní 1479/25.Odeslaný email bez reakce kontakt na tel. linu robot pořád jenom tvrdí že je balík na cestě a většinu balíků dodají do 24 hodin, externí dopravce nemá žádný takový balík v evidenci. Kontaktoval jsem odesilatele pokusí se něco zjistit zatím bez odezvy.
Balík z Aukra Zásilka **
Dodání balíku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.