Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň prajem, objednal som si tovar ktorý bol okamžite zaplateni, žiadne potvrdenie mi neprišlo o zaplateni a ani žiadni email!!!Zavádzajú ľudí že sa ozvu do par minút,ja sa švami naťahovať nebudem,aj sa mi nevyjadrite do zajtrajšieho dňa tak okamžite sa ide na policiu a zastavujeme platbu,klamari nič iné!!!!!!
Poslať doklad o uhrade
|
Tweet |
Podle § 16 odst. 1 a 2 zákona o ochraně spotřebitele platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Při prodeji výrobků s následnou dodávkou musí doklad obsahovat také místo určení a datum dodávky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.