Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#62819Podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2022, před 2 lety

Jaroslav Kašpar

Znění stížnosti

Kontakt ze strany AAA na základě soukromé inzerce vozu na prodej. V rámci toho výslovně potvrzena požadovaná výkupní cena, přislíbeno rychlé jednání ze strany vedoucího (údajná paní Prokopová, s kterou už se nedokážete spojit) a "jistá dohoda". Po návštěvě na pobočce formou dvouhodinového vyptávání, "ověřování" a "prověřování" předložena dohoda o výkupu s cenou o 60.000,- NIŽŠÍ, oproti té, která byla v rámci telefonátu s managerkou výkupu výslovně potvrzena jako plně akceptovatelná. Bez udání důvodu, bez vysvětlení. Úmyslné lhaní, nehorázná a nestoudná manipulace s cílem dostat klienta na pobočku a tam jej zdržováním, čekáním, donutit ke snížení ceny.


Požadované řešení

žaloba na klamavé obchodní praktiky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 14:14, před 2 lety

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu nižší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za výkup vozu.

Jestliže je cena stanovena předem v rámci předsmluvního ujednání, nemůže být poté bezdůvodně měněna. Navíc jednání zaměstnance dle § 166 občanského zákoníku zavazuje společnost, částka domluvená po telefonu by tak měla být pro společnost závazná.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2023 00:22, před 2 lety

Vážený pane Kašpare,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste nabízeli, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 13:28, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.