Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#62822Špatně označení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2022, před 2 lety

Romana Bielena

Znění stížnosti

V Praze na hl.n. jsme jeli do Bohumína a na tabuli bylo napsáno odjezd 17:28 nástupiště 1.B. Stáli jsem tam z mnoha lidmi kteří také čekali na odjezd vlaku. Čekali jsme tam 15 minut pořád nic. Přišel pán a řekl že vlak odjel ze zadu kde nikdo nestál a nikdo nevěděl nic. Nakonec jsme našli další vlak který jsme málem nestihly a platily jsme další 1300 pro 4 takže bych ráda očekávala kompenzaci.Take nikdo nehlásil příjezd ani odjezd vlaku. Ráda bych aby jste mi vrátili peníze!


Produkt

Leoexpresem


Požadované řešení

Vrátit nám peníze prosím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2022 10:36, před 2 lety

Přepravní společnost by měla zajistit, aby spotřebitelé byli dostatečné informování, z jakého nástupiště vlak odjíždí. V případě, že se spotřebitel řídil dle pokynů uváděných společností, ale nestihl vlak, byla mu způsobena škoda. Dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Jak vyplývá z ustanovení článku 4.1 Přepravních podmínek společnosti, v případě, že nedošlo k provedení přepravy z důvodů pochybení na straně přepravce, má spotřebitelka nárok na vrácení celého jízdného.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2022 12:00, před 2 lety

Vážená paní Bielena, mrzí nás, že Vám vznikly komplikace během Vaší cesty, pokud náš vlak odjížděl z jiného než naše standardního nástupiště 1b. Přesnou polohu nástupiště, ze kterého odjíždějí naše vlaky můžete najít na našich webových stránkách pod odkazem: https://www.leoexpress.com/cs/kam-jezdime/zastavky/praha-hln, pokud jste však stála jinde, než je toto nástupiště a SŽDC nám nepotvrdí, že vlak odjížděl z jiného nástupiště, pak se omlouváme, ale na vrácení jízdného Vám nárok nevzniká, protože jste byla dostatečně informována o tom, z jakého nástupiště vlak odjede, jak skrze informační tabuli nádraží, tak prostřednictvím našich webových stránek. Pošlete nám prosím číslo jízdenky, abychom mohli prověřit z jakého nástupiště vlak odjel. Děkujeme za spolupráci, Leo Express

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:53, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.