Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
V Praze na hl.n. jsme jeli do Bohumína a na tabuli bylo napsáno odjezd 17:28 nástupiště 1.B. Stáli jsem tam z mnoha lidmi kteří také čekali na odjezd vlaku. Čekali jsme tam 15 minut pořád nic. Přišel pán a řekl že vlak odjel ze zadu kde nikdo nestál a nikdo nevěděl nic. Nakonec jsme našli další vlak který jsme málem nestihly a platily jsme další 1300 pro 4 takže bych ráda očekávala kompenzaci.Take nikdo nehlásil příjezd ani odjezd vlaku. Ráda bych aby jste mi vrátili peníze!
Leoexpresem
Vrátit nám peníze prosím
|
Tweet |
Přepravní společnost by měla zajistit, aby spotřebitelé byli dostatečné informování, z jakého nástupiště vlak odjíždí. V případě, že se spotřebitel řídil dle pokynů uváděných společností, ale nestihl vlak, byla mu způsobena škoda. Dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.
Jak vyplývá z ustanovení článku 4.1 Přepravních podmínek společnosti, v případě, že nedošlo k provedení přepravy z důvodů pochybení na straně přepravce, má spotřebitelka nárok na vrácení celého jízdného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Bielena, mrzí nás, že Vám vznikly komplikace během Vaší cesty, pokud náš vlak odjížděl z jiného než naše standardního nástupiště 1b. Přesnou polohu nástupiště, ze kterého odjíždějí naše vlaky můžete najít na našich webových stránkách pod odkazem: https://www.leoexpress.com/cs/kam-jezdime/zastavky/praha-hln, pokud jste však stála jinde, než je toto nástupiště a SŽDC nám nepotvrdí, že vlak odjížděl z jiného nástupiště, pak se omlouváme, ale na vrácení jízdného Vám nárok nevzniká, protože jste byla dostatečně informována o tom, z jakého nástupiště vlak odjede, jak skrze informační tabuli nádraží, tak prostřednictvím našich webových stránek. Pošlete nám prosím číslo jízdenky, abychom mohli prověřit z jakého nástupiště vlak odjel. Děkujeme za spolupráci, Leo Express
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.