Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Už po dvakráte mi posílaj břity které jsem si neobjednala ale měli by mít email kde se to může zrušit telefon neberou a taky když člověk nemá momentálně kredit tak si nezavolá tak je to dost ne fer
sice jsem ty břity dala nevěstě ale chci aby pochopili že by měli snížit poštovné je skoro stejná cena jako zboží a pro mě je to dost velká částka mam pouze důchod
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o neobjednané plnění, spotřebitelka za takové zboží nemusí platit, ani jej nemusí vracet. Předpokládáme však, že první zásilka byla spotřebitelce zaslána na základě telefonické nabídky. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může ve lhůtách uvedených na faktuře spotřebitelka zrušit. Otázkou je zda se tyto podmínky staly pro spotřebitelku závazné. Podmínky musí být buď připojeny k nabídce, nebo musí být druhé smluvní straně známy. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.