Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Chtel bych se podělit svámi o dárek pro moji vnučku, který jsem od vás koupil a byl mi dnes odpoledne doručen do zásilkovny. Po příjezdu domů, jsem balíček otevřel abych ho zkontroloval a dodal baterie, aby ho vnučka mohla po rozbalení pod stromečkem ihned používat. K mému překvapení po kontrole úplnosti v krabičce chybí
pomocné přísavky a aby to nebylo všechno , tak jsem rozsvítil světlo zabudované v rámečku, poškrábané plexisklo tak, že to je hodně vidět.
Nechci dárek na vánoce, který již podle mého názoru je používaný a někomu se nelíbil tak ho vrátil.
Kreslící, svítící, magnet. tabule pro děti. Kód MAGICTABULE
Nechci z toho dělat tragédii, ale chci tento dárek vrátit a vrátit penize za fakturu komplet.Doufam že nebude problém s tím vrácením, a nebude třeba oslovit Českou obchodní inspekci.
Děkuji za odpověď a kladné vyřešení mé pohledávky.
S přáním hezkého dne P. L.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout, vystavit o tom reklamační protokol a reklamaci vyřídit. Vyřízením se rozumí buď uznání vady a vyřízení reklamace, nebo její zamítnutí - o obojím je prodávající rovněž povinen vydat protokol.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.