Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62836Reklamace poškozeného zavazadla trvá přes 2 měsíce bez vyjádření.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2022, před 2 lety

Jiří Hrůzek

Znění stížnosti

Při zpátečním letu z dovolené Antalya/Brno 26.9.2022 byl poškozen zánovní dva r.starý kufr,došlo k ulomení osky a kolečka kufru.Vše bylo nahlášeno ihned po vyzvednutí kufru,zdokumentováno technikem na letišti Brno.
Po online vyplněni všech náležitostí včetně foto poškozeného kufru,které požaduje společnost,byla reklamace odeslána na claimsmartwings.Reklamace byla přijata s tím,že doba vyřízení může být i 60dní.Po uplynutí tohoto termínu marně po odeslání několika emailů marně čekám na odpověd!Naprosto neprůchodné!Po přečtení několika podobných recenzí,chci podat stížnost na společnost,či poprosit o radu,jak dále pokračovat?v čekání?


Produkt

návrh na vrácení určité kompenzace cástky zpět na účet


Požadované řešení

Nevím,zda je tento celkem jednoduchý běžný problém nutno takovou dlouhou dobu řešit.Je naprosto evidentní,že tyto problémy odsouvají na poslední kolej a není snaha vyřešit reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 14:38, před 2 lety

Lhůta pro posouzení a vyčíslení škody poškozeného zavazadla není přesně stanovena.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Také je možné kontaktovat ombudsmana společnosti Smartwings a.s.. Více ohledně této možnosti smírného řešení sporů nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.