Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Při zpátečním letu z dovolené Antalya/Brno 26.9.2022 byl poškozen zánovní dva r.starý kufr,došlo k ulomení osky a kolečka kufru.Vše bylo nahlášeno ihned po vyzvednutí kufru,zdokumentováno technikem na letišti Brno.
Po online vyplněni všech náležitostí včetně foto poškozeného kufru,které požaduje společnost,byla reklamace odeslána na claimsmartwings.Reklamace byla přijata s tím,že doba vyřízení může být i 60dní.Po uplynutí tohoto termínu marně po odeslání několika emailů marně čekám na odpověd!Naprosto neprůchodné!Po přečtení několika podobných recenzí,chci podat stížnost na společnost,či poprosit o radu,jak dále pokračovat?v čekání?
návrh na vrácení určité kompenzace cástky zpět na účet
Nevím,zda je tento celkem jednoduchý běžný problém nutno takovou dlouhou dobu řešit.Je naprosto evidentní,že tyto problémy odsouvají na poslední kolej a není snaha vyřešit reklamaci.
|
Tweet |
Lhůta pro posouzení a vyčíslení škody poškozeného zavazadla není přesně stanovena.
Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Také je možné kontaktovat ombudsmana společnosti Smartwings a.s.. Více ohledně této možnosti smírného řešení sporů nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.