Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Od konce září z prodejny na Pražské v Teplicích noc co noc vychazí z technologie,ktera je situovaná v blízkosti panelakových bytů,hlasitý hukot,praskání a bouchání.Od října na tento problém upozorňuji jak přes e-mail,tak i přes telefonního operátora.Výsledek ze strany Lidlu je,že je vše v pořádku!Ale za pár měsíců budem nuceni vzhledem k teplým nocím otevřít na noc okna a tim pádem se díky hlasitému hluku už nevyspíme!!!
Hájková Jitka,Teplice
Požaduji,aby došlo opravě této technologie,aby technologie jela v tichem režimu jako to dokazala první tři měsíce po otevření tohoto obchodu a jako to dokáže i v této době přes den!!!
|
Tweet |
Pokud dochází k rušení klidu převážně v noci je třeba obrátit se na Policii ČR, která může danou situaci prověřit a je oprávněna pro možný přestupek udělit i blokovou pokutu.
Ochrana před hlukem je upravena především v zákoně č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví. Osoba, která provozuje stroje a zařízení, které jsou zdrojem hluku, je povinna dodržovat hlukové limity (maximální hodnoty hluku) uvedené v nařízení vlády č. 272/2011 Sb., o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací.
Dodržování limitů kontroluje krajská hygienická stanice, na kterou se může spotřebitel obrátit s návrhem na provedení měření hluku.
Zjistí-li krajská hygienická stanice na základě proběhlého měření překročení hlukových limitů, je oprávněna uložit sankce (např. pozastavit výkon činnosti, odejmout povolení k provozu či uložit právnické osobě nebo fyzické osobě - podnikateli pokutu).
Dobrý den, paní Hájková. My jakož to na dTestu nemáme možnost situaci řešit. Doporučíme Vám, abyste se opět obrátila na zákaznickou linku či zajít přímo na prodejnu. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.