Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#6285Zamítnutí reklamace po 2 měsících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2015, před 10 lety

Lucie Ondrová

Znění stížnosti

V prosinci 2014 jsme zakoupili v prodejně CCC v Karviné dva páry obuvi.Po dvou měsících jsme chtěli uplatnit reklamaci. Ta byla nejdříve okomentována, že ,, Vy jste ale ty boty nosil ?? " jak podivuhodné :-). následně byly oba páry obuvi poslány do Zlína paní Hlobilové, která se písemně vyjádřila , že manžel obuv poškodil mechanicky.Zcela určitě nedošlo k mechanickému poškození - ledaže by manžel v té obuvi tančil balet. Tužinka na špičce je poškozená a došlo k deformaci tvaru obuvi ve špičce.Nicméně obuv při chůzi vrže - což taktéž není výrobní vada. Nemyslím si , že obuv za 1500,- Kč má po dvou měsících vrzat.V tomto případě je částka za dva páry obuvi 2698,20,-Kč na dva měsíce VELMI LUXUSNÍ ZÁLEŽITOST .Nicméně dle svých odborných znalostí, mmj. ze Zlína Svit a také z denního vyřizovaní reklamací obuvi vím, tedy pokud jsem správně četla zákoník, že v případě, že se vyskytne vada do 6měsíců od prodeje, je tato vada považována, za vadu, která byla již při prodeji.Nicméně se nemusí projevit ihned.Nemluvě o chybně vypsaném reklamačním protokolu. Děkuji.


Produkt

Vycházková obuv Lasocki a 2. pár Lasocki 1345


Požadované řešení

VRÁCENÍ KUPNÍ CENY ZBOŽÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 15:52, před 10 lety

Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Přičemž se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zboží bylo vadné již v okamžiku převzetí. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené obvyklým používáním a na mechanické poškození, které si způsobil spotřebitel. Je tedy nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal s touto zákonnou domněnkou. Prodejce se odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanické poškození. Tvrzení by mělo být podloženo prokazatelnými a relevantními skutečnostmi.

Pokud byla reklamace zamítnuta a řádně písemně odůvodněna, což je povinnost prodávajícího, pokud reklamaci zamítá, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:38, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.