Společnost


Ecom Wire Factory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:178
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62853Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2022, před 2 lety

Šárka Luxová

Znění stížnosti

9.10. 2022 a 10.10.2022 jsem, jak to vypadá neuváženě, zaplatila zboží na e-shopu Beliamo.

1/Svetr Mikayla - 397,-Kč
Potvrzujeme, že jsme přijali platbu

Vážený zákazníku, právě jsme přijali Vaši platbu za objednávku č. ***, vytvořenou dne 9. 10. 2022. Dodavatel již začal s připravováním objednávky, v následujícím e-mailu obdržíte potvrzení o odeslání na Vaši adresu.

Prosím, zkontrolujte si doručovací adresu níže, zdali máte správně vyplněnou adresu včetně čísla popisného ulice nebo obce, ve které bydlíte a pokud zjistíte, že tam máte chybu, kontaktujte nás prosím odepsáním na tento e-mail neprodleně, abychom mohli případně Vaši adresu opravit.

Na každou objednávku se vztahuje záruka spokojenosti, která chrání práva zákazníka a dodává nadstandardní záruku na Vaši objednávku ***.

Shrnutí objednávky


Způsob platby: Kreditní karta

Doručovací adresa: ***

Datum vytvoření objednávky: 9. 10. 2022

Dámský svetr Mikayla - S, wine red
Size: S, Color: wine red
1 339 Kč
Doprava
Pojištění zásilky
Balné
Suma celkem

ZDARMA
39 Kč
19 Kč
397 Kč

Potřebujete pomoc? Obraťte se na nás


Nebojte se nás zeptat
Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 6:00 do 18:00.

Pokud potřebujete pomoci, odepište na tento email a napište nám, s čím Vám můžeme pomoci.


2/Dámské džínové košilové šaty 939,- Kč

Potvrzujeme, že jsme přijali platbu

Vážený zákazníku, právě jsme přijali Vaši platbu za objednávku č. ***, vytvořenou dne 10. 10. 2022. Dodavatel již začal s připravováním objednávky, v následujícím e-mailu obdržíte potvrzení o odeslání na Vaši adresu.

Prosím, zkontrolujte si doručovací adresu níže, zdali máte správně vyplněnou adresu včetně čísla popisného ulice nebo obce, ve které bydlíte a pokud zjistíte, že tam máte chybu, kontaktujte nás prosím odepsáním na tento e-mail neprodleně, abychom mohli případně Vaši adresu opravit.

Na každou objednávku se vztahuje záruka spokojenosti, která chrání práva zákazníka a dodává nadstandardní záruku na Vaši objednávku ***

Shrnutí objednávky


Způsob platby: Kreditní karta

Doručovací adresa:***

Datum vytvoření objednávky: 10. 10. 2022

HTB1knMWKXzqK1RjSZFoq6zfcXXaZ-150x150.jpg Dámské džínové košilové šaty / dlouhá košile Julian - as picture-1254, M
Color: as picture-1254, Size: M
1 901 Kč
Doprava
Pojištění zásilky
Balné
Suma celkem

ZDARMA
39 Kč
-1 Kč
939 Kč

Potřebujete pomoc? Obraťte se na nás


Nebojte se nás zeptat
Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 6:00 do 18:00.

Pokud potřebujete pomoci, odepište na tento email a napište nám, s čím Vám můžeme pomoci.



Dodnes nemám nic a vypadá, že je to podvod.
Co s tím


Požadované řešení

jednoduché chtěla bych zpět peníze případně objednané zboží, i když už je pozdě.

objednávku č. 2838190
objednávku č. 2838986
Doručovací adresa: Šárka Luxová
Polsks 1506/43
12000 Praha 2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 15:51, před 2 lety

Předně uvádíme, že společnost EcomWire Factory s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení ohledně chybějící části zboží. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání chybějícího zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nemá-li částečné plnění pro spotřebitele význam, může odstoupit ohledně celé dodávky, nejenom od její nedodané části (§ 2004 odst. 2 občanského zákoníku). Plnění nemá význam např. tehdy, když je dodána skříň bez dveří. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: EcomWire Factory s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)]

Spotřebitelům doporučujeme před využitím e-shopů a zaplacením, aby si daný e-shop prověřili na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy), popř. využili recenzních portálů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 14:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.