Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už si nevím rady jak postupovat.. Vypadá to, že jsem přišla o peníze - dne 8.11. jsem ze svého bankovního účtu odeslala platbu na dobirí svého paypal účtu, až poté co se platba nepřipadala na PayPal jsem zjistila, že jsem neuvedla do platby správně identifikaci pro připsání. Obrátila jsem se na PayPal i se screenem dané platby, nejdřív mi bylo řečeno, že mám počkat, Nic se nedělo, tak jsem je kontaktovala znovu - potvrdili že platbu vidí a během pár dní připíší - to se opět nestalo... Kolotoč se znovu opakoval, že platbu vidí, vytrasují a vrátí že mě budou kontaktovat mailem - zase nic... Po dalším kontaktování opět, že platbu vytrasují a budou mě informovat a najednou už poslali jen email že platbu nemohou dohledat a ať se obrátim na banku... Banka mě ovšem odmítla s tím, že toto musí řešit oni jako majitel účtu kam peníze odešli... Prosím poradíte jak mám postupovat? Jsem matka samoživitelka a uvedené peníze byly našetřené pro dceru na Vánoční dárek
Řešením je navrácení platby zpět
|
Tweet |
Jednání zaměstnance zavazuje společnost podle § 167 občanského zákoníku. Pokud tedy zaměstnanci opakovaně uvedli, že platba bude připsána, mělo by tak být skutečně učiněno.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.