Společnost


PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62864Zadržené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Barbora Dostálová

Znění stížnosti

Dobrý den, už si nevím rady jak postupovat.. Vypadá to, že jsem přišla o peníze - dne 8.11. jsem ze svého bankovního účtu odeslala platbu na dobirí svého paypal účtu, až poté co se platba nepřipadala na PayPal jsem zjistila, že jsem neuvedla do platby správně identifikaci pro připsání. Obrátila jsem se na PayPal i se screenem dané platby, nejdřív mi bylo řečeno, že mám počkat, Nic se nedělo, tak jsem je kontaktovala znovu - potvrdili že platbu vidí a během pár dní připíší - to se opět nestalo... Kolotoč se znovu opakoval, že platbu vidí, vytrasují a vrátí že mě budou kontaktovat mailem - zase nic... Po dalším kontaktování opět, že platbu vytrasují a budou mě informovat a najednou už poslali jen email že platbu nemohou dohledat a ať se obrátim na banku... Banka mě ovšem odmítla s tím, že toto musí řešit oni jako majitel účtu kam peníze odešli... Prosím poradíte jak mám postupovat? Jsem matka samoživitelka a uvedené peníze byly našetřené pro dceru na Vánoční dárek


Požadované řešení

Řešením je navrácení platby zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 16:42, před 2 lety

Jednání zaměstnance zavazuje společnost podle § 167 občanského zákoníku. Pokud tedy zaměstnanci opakovaně uvedli, že platba bude připsána, mělo by tak být skutečně učiněno.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 14:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.