Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62866Chování průvodčího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

David Eberl

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 8.12.2022 jsem běžel na Ic 544 Jižní Expres z Benešova v 6:19 do Prahy v 7:00hod.
Pan průvodčí viděl, že běžím 20-30m od vlaku v tu chvíli začal zběsile pískat aby dal znamení strojvedoucímu signál k odjezdu. K jeho smůle jsem vlak stejně stihl a když jsem se pokusil nastoupit tak pan průvodčí zařval, že NE! Ač sám stál v otevřených dveří vlaku a vlak stále stál ve stanici.
Hodiny sotva přeskočili z 6:18 na 6:19 během tohoto incidentu.
Chci poukázat na lidskost a zakomplexovanost pana průvodčího, kterého jestli tato práce nebaví tak ať jde dělat nějakou práci, kde nebude komplikovat a znepříjemňovat životy ostatním pracujícím lidem hned po ránu.
desítky lidí denně čekají na zpožděné vlaky a teď byl najednou problém odjet o 2 vteřiny později. A to nepřeháním.


Požadované řešení

Požaduji aby pan strojvedoucí dostal trest finančního charakteru, jelikož to jediné si myslím, že lidi opravdu přiměje se zamyslet nad svým chováním a přinejlepším to neopakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 16:46, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.