Společnost


Top Rise s.r.o.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62867Bez pomoci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Jaroslava Huschinová

Znění stížnosti

Prosím o pomoc, 647,- Kč jsem hned včera zaplatila, ale nepodařilo se mi do platby vložit v. s. 4325181. Hned jsem vám napsala mail s vysvětlením. Prosím podívejte se. Tričko je pro mou vnučku. Musela bych ho platit podruhé tolik peněz z důchodu nemohu dát. Děkuji za pomoc. Huschinová.


Produkt

Tričko s pejskem


Požadované řešení

Splnit slibovanou pomoc. Komunikace žádná. Na sms nelze odpovědět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 09:05, před 2 lety

Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán či není-li zadán vůbec, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k určité osobě už není tak jednoduché. Aby spotřebiteli nehrozilo prodlení se zaplacením, musí dát příjemci na vědomí, že se chyba stala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 11:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.