Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62868Pochybné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Michal Pipek

Znění stížnosti

Dne 07. 12. okolo 11:00 hod se manželce zlomil klíč v zámku u vstupních dveří do bytu. Bylo to v době, kdy se vracela s měsíční dcerou a tříletým synem domů. Byla tedy nucena urgentně celou situaci řešit a proto prostřednictvím vyhledávače v Googlu zadala „zámečníci pohotovost praha“ a klikla na první odkaz https://team24n.cz.Kontaktovala tel. číslo uvedené na webových stránkách a spojila se s operátorem s kterým domluvila termín opravy a dostala tel. kontakt i na konkrétního zámečníka. Ten na místo dorazil cca po hodině od objednávky. Dle sdělení manželky se prý pokusil nejprve odstranit zbytek klíče ze zámku. Nešlo to a tak se zeptal, zda manželka zamykala (podotýkám, že manželka pouze zabouchla dveře jelikož byla s dětmi krátce vyvenčit psa). Zámečník ji tedy řekl, že bude muset otevřít dveře a vyměnit celou vložku. Před tím ale manželce řekl, že se nesmí dívat na postup, jakým dveře otvírá a tak se manželka odvrátila. Tudíž neměla ani možnost si ověřit, co vlastně zámečník dělá. Zámečník odjížděl cca po hodině práce s tím, že konečná cena za provedenou práci a materiál včetně DPH činila 12.702,- Kč (viz faktura v příloze). Zámečník oznámil, že platbu přijímá pouze v hotovosti. Manželka byla částkou zaskočena. Měla u sebe pouze část a tak se domluvila se zámečníkem, že zbytek zašle převodem. Zámečník čekal do připsání zbylé částky (zřejmě na učet společnosti) v bytě. S ohledem na zoufalou situaci, v které se manželka nacházela a na neznalost problematiky částku uhradila a současně cosi podepsala na displeji zámečníkova tabletu (s největší pravděpodobností to byla právě ta faktura).Aktuálně se pokusím na základě vystavené faktury (která má pochybnou formu) vyjednat s pojišťovnou úhradu částky.
V minulosti se mi stalo totéž (zlomený klíč v zámku akorát okolo 11 hodiny večerní, to jsem i s výjezdem platil cca 1.700,- Kč. v té době zámečník použil nástroj a vytloukl zlomený klíč ven. To ovšem realizoval zakázku někdo jiný (jen pro porovnání ceny).


Produkt

Servis Direkt 24 s.r.o, https://team24n.cz


Požadované řešení

Dovolím si Vás požádat o prošetření, aby se tato nemilá situace nestala někomu jinému. Web i chování firmy je velmi podezřelé a nedůvěryhodné. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 08:23, před 2 lety

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Jestliže je cena stanovena předem, nemůže být poté bezdůvodně měněna.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.

Na žádost spotřebitele je prodávající (poskytovatel služby) podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 11:27, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.