Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62869Nerespektování autobusové zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2022, před 2 lety

Iveta Nováková Chmelařová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, jak je to s autobusovými zastávkami u základních škol. Může autobusák zastávku vynechat, zastavit dětem na křižovatce a zablokovat tím provoz? Toto se pravidelně děje v Horním Slavkově v ulici Nádražní. Autobus v ranních hodinách (cca 07:45) zastaví dětem v křižovatce ke škole. Veškerá projíždějící auta jsou tak zablokovaná a musí počkat, až plný autobus dětí vystoupí, autobus odjede a pak se postupně začne křižovatka uvolňovat. Nutno podoktnout, že o dvacet metrů dál je autobusová zastávka, na které by děti mohly v pohodě vystoupit a do školy si dojít. Žádám vás tímto o domluvu řidičům, nejednou jsem kvůli takhle zablokované křižovatce hodným panem řidičem přijela pozdě do práce. Dnes jsem si chtěla ofotit SPZ busu, ale bohužel byl autobus tak špinavý, že značka stejně přečíst nešla.
V případě, že se situace bude opakovat, obrátím se na vyšší vedení.
Děkuji Chmelařová


Požadované řešení

Rozhodně by měl řidič dodržovat a respektovat pravidla silničního provozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 16:48, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.