Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si jablkove zele kousky 3.8 kg, a zboží přišlo částečně vytekle. Krabice byla z venku neposkozena i další obsah byl v pořádku. Kromě zeleného zele. Po rozbalení jsem zjistila, že nádoba nemá díru, ale po odlepeni zatavovaci original folie z vrchního plastoveho víčka, jsem zjistila, že hliníkova fólie je z půlky otevřená. Při vyřizování žádostí o uznání reklamace, mi bylo odepsano, že skladník vše kontroloval a tudíž z jejich strany nelze s věci nic dělat. Když jsem psala, že se skladník nemohl podívat pid vrchní vicko, protože výrobek byl originál zavřeny, a tudíž nemohl zkontrolovat hlinikovou fólii, tak odepsali, že muselo dojít při přepravě k poškození a otevření a že s tím nemohou nic dělat.
Nata de coco Green Apple
Žádala jsem o výměnu konkrétního zboží za nové originál zavřené, a uhrazení poplatku za dobírku.
|
Tweet |
Podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá prodávající za to, že věc nemá při převzetí vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak by tedy musel prodávající prokázat.
Jestliže má věc při převzetí vadu, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze i přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.