Společnost


GASTROCENTRUM-PÍSEK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6287Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2015, před 10 lety

Simona Simerova

Znění stížnosti

Objednala jsem si jablkove zele kousky 3.8 kg, a zboží přišlo částečně vytekle. Krabice byla z venku neposkozena i další obsah byl v pořádku. Kromě zeleného zele. Po rozbalení jsem zjistila, že nádoba nemá díru, ale po odlepeni zatavovaci original folie z vrchního plastoveho víčka, jsem zjistila, že hliníkova fólie je z půlky otevřená. Při vyřizování žádostí o uznání reklamace, mi bylo odepsano, že skladník vše kontroloval a tudíž z jejich strany nelze s věci nic dělat. Když jsem psala, že se skladník nemohl podívat pid vrchní vicko, protože výrobek byl originál zavřeny, a tudíž nemohl zkontrolovat hlinikovou fólii, tak odepsali, že muselo dojít při přepravě k poškození a otevření a že s tím nemohou nic dělat.


Produkt

Nata de coco Green Apple


Požadované řešení

Žádala jsem o výměnu konkrétního zboží za nové originál zavřené, a uhrazení poplatku za dobírku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:53, před 10 lety

Podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá prodávající za to, že věc nemá při převzetí vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak by tedy musel prodávající prokázat.

Jestliže má věc při převzetí vadu, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 15:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.