Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednala jsem si 20.11. dámské zimní boty č.38. Ale přišly boty č.36! Tyto boty jsem chtěla pouze vyměnit za větší,a proto jsem je odeslala zpátky na adresu,která mi byla určena. Megasplet d.o.o. Depo Brno 71 Heršpická 875/60 600 Brno. Do dnešního dne mi zaplacené a vyměněné boty ještě nepřišly.Po upozornění emailem mi už 3x přišla jen automatická odpověď!...nelze se s nikým poctivě domluvit.Děkuji Burianová
Pouze výměna za větší velikost.(38)
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku nevyplývá ze zákona spotřebiteli nárok na výměnu zboží, nicméně jej může vrátit do 14 dnů od převzetí bez uvedení důvodu a prodávající mu poté vrátí kupní cenu. Bude-li spotřebitel odesílat zboží zpět prodejci, doporučujeme uschovat veškeré doklady o objednávce a odeslání zboží zpět.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti MEGASPLET, TRGOVINA PO INTERNETU D.O.O, Gmajna 7, SI-1236 Trzin, Slovinsko.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.